top of page

В АУДИТОРІЇ ТА ONLINE +
ВІДЕОЗАПИСИ

ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ

МОДУЛЬ №1

Старт модулю

29 квітня 2025

Тривалість 24 академ/год

6 занять (ПН-СР) 10:00-13:15

Вартість

6 660 грн

Для кого цей модуль

Цей модуль дуже важливий як для початківців, так і для бухгалтерів різних підприємств.

Для новачків курс правил оформлення первинних документів буде дуже корисним, бо з нього власне і починається практична бухгалтерія. Тут ви зможете отримати всю необхідну інформацію з вищевказаної теми в доступній формі. Також ознайомитеся зі специфікою складання й різними видами первинної документації.

Досвідчені ж бухгалтери, завдяки курсу правил оформлення первинних документів, зможуть по новому поглянути на раніше використовувані знання, і, напевно, з подивом знайдуть для себе багато нового, зможуть знайти справжню впевненість і закріпити свої знання з даної теми, більш детально ознайомитися із законодавчою базою, яка регламентує роботу з первинною документацією.

На цьому модулі ви вивчатимете

Програма

Програма

  • Види первинних документів. Нормативна база, обов’язкові реквізити та основні принципи створення. Як діяти, якщо документ відсутній або не містить всіх обов’язкових реквізитів.

  • Документи на реалізацію товарів, робіт, послуг: рахунки, накладні, товарно-транспортні накладні; акти виконаних робіт, наданих послуг, довіреності, акти приймання-передачі.

  • Банківські та касові документи: платіжні інструкції, касові ордери, касова книга, звіт про використання коштів виданих під звіт. Основні правила застосування РРО та ПРРО при розрахунках зі споживачами, в тому числі онлайн. Формування, видача та обов’язкові реквізити чека.

  • Податкові накладні: правила заповнення, дата виписки та реєстрації, обов’язкові реквізити.

  • Документи обліку основних засобів: акти введення в експлуатацію, акти списання (ліквідації) основних засобів, інвентарні картки. Документальне оформлення ремонту, модернізації.

  • Документи обліку руху матеріалів, малоцінних та швидкозношуваних предметів та товарів: оприбуткування, переміщення, продаж, списання. Внутрішній документообіг при переміщенні запасів на підприємстві у виробництво.

  • Інші документи: табель обліку робочого часу; акт звіряння розрахунків; повідомлення про прийняття на роботу; бухдовідка та ін.

  • Правила формування реєстрів первинних документів. Терміни зберігання. Відповідальність за несвоєчасне чи неправильне оформлення.

Юридична адреса:

М. ЛЬВІВ

ВУЛ. ДУДАЄВА  19/1

ІНДЕКС 79005

Контакти:

ПП «АКАДЕМІЯ ПРОФЕСІЙНОГО БУХГАЛТЕРА»
ЄДРПОУ 37162106

+38 (032) 247-11-47;

+38 (067) 672-54-09

е-mail: apb@zkg.ua

  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

Приймаємо оплату

2015x1000_color.png
Visa-Logo-PNG-HD-Quality.png
Mastercard-logo.svg.png
bottom of page