В АУДИТОРІЇ ТА ONLINE +
ВІДЕОЗАПИСИ

ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ

МОДУЛЬ №1

Старт модулю

26 вересня 2022

Тривалість 24 академ/год

6 занять (ПН-СР) 10:00-13:15

Вартість

4560 грн

Для кого цей модуль

Цей модуль дуже важливий як для початківців, так і для бухгалтерів різних підприємств.

Для новачків курс правил оформлення первинних документів буде дуже корисним, бо з нього власне і починається практична бухгалтерія. Тут ви зможете отримати всю необхідну інформацію з вищевказаної теми в доступній формі. Також ознайомитеся зі специфікою складання й різними видами первинної документації.

Досвідчені ж бухгалтери, завдяки курсу правил оформлення первинних документів, зможуть по новому поглянути на раніше використовувані знання, і, напевно, з подивом знайдуть для себе багато нового, зможуть знайти справжню впевненість і закріпити свої знання з даної теми, більш детально ознайомитися із законодавчою базою, яка регламентує роботу з первинною документацією.

На цьому модулі ви вивчатимете

 

Програма

  • Основні види первинних документів. Нормативна база, що регулює правила оформлення первинних документів. Обов’язкові реквізити та основні принципи щодо створення первинних документів. Загальні вимоги та особливі випадки. Визнання документа первинним. Як діяти, якщо первинний документ не містить всіх обов’язкових реквізитів.

  • Документи на реалізацію товарів, робіт, послуг: рахунки, накладні, товарно-транспортні накладні; акти виконаних робіт, наданих послуг, довіреності, акти приймання-передачі.

  • Банківські та касові документи: платіжні доручення, прибуткові, видаткові касові ордери, касова книга, звіт про використання коштів виданих під звіт. Первинні документи при розрахунках через РРО. Чек як первинний документ, що підтверджує сплату коштів та придбання.

  • Документи обліку основних засобів: акти введення в експлуатацію, акти списання (ліквідації) основних засобів, інвентарні картки. Документальне оформлення ремонту та/чи модернізації.

  • Облік руху матеріалів, малоцінних та швидкозношуваних предметів та товарів: оприбуткування, переміщення, продаж, списання. Внутрішній документообіг при переміщенні запасів на підприємстві у виробництво.

  • Податкові накладні: правила заповнення, дата виписки та реєстрації, обов’язкові реквізити.

  • Інші документи: табель обліку робочого часу; акт звіряння розрахунків; закупівельний акт; повідомлення про прийняття на роботу; бухдовідка та ін.

  • Правила формування реєстрів первинних документів. Терміни зберігання. Відповідальність за несвоєчасне чи неправильне оформлення первинних документів.

Реєстрація на модуль №1
arrow&v

Дякуємо! Ми з вами зконтактуємось