Для кого цей модуль
Мета: отримати практичний навик в обліку господарських операцій від створення підприємства до складання першої фінансової звітності підприємства (баланс та звіт про фінансові результати). Отримати впевненість в комплексному розумінні всіх процесів на підприємстві.
Для досвідчених бухгалтерів та випускників модулю №2 (рівень головного бухгалтера невеликого підприємства)
Цей модуль побудований на прикладі комплексної задачі, яка містить в собі набір стандартних, типових ситуацій з моменту заснування підприємства, в процесі його господарської діяльності та складення першої фінансової звітності.
Вид діяльності охоплює і виробництво і продаж товарів та надання послуг.
На цьому модулі ви вивчатимете
Програма
-
Фінансова звітність: основні види та пакети. Правила формування і строки подання. Велике, середнє, мале та мікро – критерії класифікації підприємств.
-
Створення підприємства та початок обліку. Статутний капітал: розмір, учасники, внески. Створення облікової політики та внесення змін до неї.
-
Облік операцій з основними засобами: надходження, ремонт (капітальний та поточний), нарахування зносу, ліквідація, продаж. Інвентаризація.
-
Виробництво. Формування собівартості готової продукції. Класифікація запасів. Визначення первісної вартості товарів та витрати, пов’язані з їх придбанням.
-
Окреме заняття «Кадри для бухгалтера» Норми трудового законодавства.
-
Облік валютних операцій. Розрахунок курсових різниць. Відображення в обліку валютних розрахунків.
-
Принципи обчислення заробітної плати, відпускних, лікарняних, премій, матеріальної допомоги. Податкова соціальна пільга.
-
Облік дебіторів та кредиторів. Довгострокова та короткострокова заборгованість. Основні принципи обліку та відображення у фінансовій звітності.
-
Визнання доходів та витрат в обліку. Закриваючі проведення. Визначення фінансового результату діяльності підприємства. Виправлення помилок.
-
Складання облікових регістрів та формування фінансової звітності (баланс та звіт про фінансові результати).